23 Nisan 2008 Çarşamba

Piyangocu Dehşeti


Eşimle yürürken karşıma çıkan standtan 23 Nisan için, milli piyango biletlerimi değiştirmek istedim. Ben masaya biletleri, eşim piyangocu amcanın sırtına elini koydu ve sordu "Ne kadara kadar sizden alabiliyoruz". Umut dünyası işte biletden bize de birşey çıkarsa bilelim diye soruyor, ki bunlar benim aklımdan geçenler..
Piyangocu amca"5 rakama kadar biz, gerisini ile gidip alıyorsunuz" deyince, eşim bana dönüp "o zaman ile gitmemiz gerekiyor" diyor.Ben şapşal suratına bakıyorum, piyangocu amca kızarıyor, ter akıtıyor. Ne kadar çıktı size diye titrek sesle soruyor. *Eşim hala amcanın sırtında tuttuğu elini sıvazlayarak "bize ne çıkar ki dayı amorti tabi ki" diyor ve ortalık kahkaha..

Ben biletimi değiştirip yol alırken piyangocunun hala elinde mendili vardı. Garibim, umut dünyası işte..
Bakalım belki yarın gerçekten ziyaret ederiz onu, kimbilir..

Hiç yorum yok: